GOPS w Juchnowcu Kościelnym

... zawsze z pomocą

 
  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Wymagane dokumenty

Email Drukuj PDF

Formularze dokumentów o przyznanie dodatku mieszkaniowego:

  1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego pobierz>> (30.5 KB)
  2. Deklaracja o dochodach pobierz>> (41.5 KB)
  3. Załacznik do wniosku o przyzanie dodatku mieszkaniowego obowiązujący od 01.01.2006r. pobierz>> ( 41.5 KB)
  4. Oświadczenie pobierz>> ( 89.0 KB)

Z wnioskiem trzeba udać się do "swojej" administracji domu. Musi ona potwierdzić takie dane jak: adres zamieszkania, nazwa i siedziba zarządcy domu, tytuł prawny do zajmowanego lokalu, sposób ogrzewania lokalu i wody, kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.

Właściciele domów jednorodzinnych dołączają do wniosku zaświadczenie potwierdzające powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu, wystawione przez właściwy organ nadzoru budowlanego wydający pozwolenia na budowę, oraz rachunki dotyczące wydatków na utrzymanie domu.

Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o dochodach za ostatnie 3 miesiące (sprzed daty złożenia wniosku).
Zmieniony ( Czwartek, 17 Listopad 2011 10:58 )  

Partnerzy

Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny www.juchnowiec.com.pl
Reklama